søndag 27. oktober 2013

To nyøfdtkort



Jeg fikk kjøpt dette stempelet brukt av ei her i kommunen, og jeg bare visste hvordan kort det måtte bli av det supersøte motivet! Nyfødt-kort! Hva annet kunne det bli? (Og der poppet det opp en annen tanke om hva jeg kunne lage med de også... Rart hvordan man plutselig får ideer!)

Kortene lagde jeg i sommer, men siden jeg startet å jobbe igjen etter permisjon og ferie har dagene gått så i ett at jeg ikke har hatt overskudd og tid til å tenke på å oppdatere bloggen min med ting jeg har laget... Men nå begynner det å bli ganske bra, selv om jeg fortsatt har fire-fem kort liggende igjen som venter på publisering! (Og så kommer jo de jeg måtte få laget innimellom det også da...)

Elsker teksten fra NSS!
Her er hvertfall de to kortene jeg lagde til nyfødte i sommer :) De er laget etter en mal fra Ett Trykk som stod i vår. Morsom å jobbe med! (Selv om det er litt uvant format for min del...) Kortene er laget samtidig og helt like, om man ser bort fra fargen. Har bare fått det for meg at når jeg lager nyfødtkort må det gjøres på den måten... Praktisk og eneste gang jeg lager to kort helt likt... (Med unntak av når jeg trenger nyfødtkort selv og lager spesifikt til de jeg kjenner og ikke har tid til noe annet..) Jentekortet trengte vi selv, og det ble veldig godt mottatt :) (Noe jeg kan forstå, for det ble veldig fint syns jeg selv, i all beskjedenhet...)

1 kommentar:

Camilla H. sa...

Så fine kort :)