onsdag 30. oktober 2013

Grisebursdag




Da jeg begynte på den avdelinga på skolen jeg er nå, lærte jeg fort at fra man fyllte 29 sluttet man å telle åra. Man blir bare 29 for resten av livet, så justerer man bare litt på momsen. Derfor ble jeg veldig glad da jeg i høstferien fikk kjøpt meg dette tekststempelet fra North Star Stamps.

Grisene fikk vi som en del av treff-kitet på Hønetreffet i oktober 2012 (eller noe sånt). Jeg klarte ikke å få brukt det da, men i år fargela jeg grisene før jeg dro på treffet og bestemte meg for at nå skulle de brukes! (Dere ser vel høna?)

For første gang i livet har jeg laget kort etter prinsippet: "Lim først, tenk etterpå!" (Og som hun som fikk kortet sa: "Det kan du gjørra igjen!" Jeg ble i grunnen bra fornøyd med resultatet, selv om jeg jobba uten skisse eller mål for hvordan det skulle se ut... Litt uvant å jobbe på den måten for meg altså! Men kortet ble bra :) Så en gang jeg føler meg litt vill og gal igjen, kan det godt være jeg jobber etter samme prinsippet!

Pyntearket (det lille man ser av det...) er fra en nydelig blokk jeg har kjøpt på panduro.

Ingen kommentarer: