søndag 20. oktober 2013

Te-kort til en venninne




Jeg fikk en bestilling på et kort fra ei venninne som hadde kikket i bloggen min og funnet et kort med denne teksten som hun likte så godt. Hun har ei venninne som elsker te, så hun følte at denne teksten passet superbra til deres vennskap. Så hun lurte på om ikke jeg kunne lage opp igjen samme kort men med noen små endringer. "Nei, jeg kan ikke lage samme kort,"sa jeg, "men jeg kan bruke samme teksten på et helt annet kort!" Jeg har til dags dato ikke laget samme kortet to ganger (med unntak av takkekort og invitasjoner i forbindelse med barselgaver, dåpsgaver og dåpsinvitasjoner...). Ikke har jeg lyst til det heller, masseproduksjon er noe jeg syns er kjedelig! Men å bruke samme stempel på andre måter enn jeg har gjort tidligere, se det liker jeg!

Her fikk jeg satt sammen NSS's sin nydelige tekst sammen med et koselig motiv med en kopp med varm sjokolade/te. Mønsterarket er det samme som det kortet venninnen min hadde likt så godt. (Hurra jeg hadde igjen av det!) Mottakeren av kortet liker visst gull og stjerner, så da passa det jo superbra at jeg har fått dilla på det og fikk kjøpt meg både charms med stjerner samt die med stjerner! Og jammen passa det ikke inn med halvperler i gull også! (Også så leit at NSS-Kari hadde med seg lilla blomster på messa som passet perfekt til arket!)

Dette kortet lagde jeg på Hønetreffet i begynnelsen av oktober. Oppgavene jeg løste var noe til å gi sjokolade i (godt til teen!) og komplimentærfarger. Og så fikk jo høna plass, da :)

Om jeg føler jeg klarte målet mitt? Å lage et kort med det samme tekststempelet og samme pynteark som ikke så ut som det andre? Ja, definitivt! Gjør deg opp en mening selv, for her er link til det andre kortet

Ingen kommentarer: