tirsdag 15. oktober 2013

God bedring til en venn

En venn har det litt tøft om dagen med litt helseproblematikk. Hun er min største kunde på kort, så selvsagt skulle hun få et lite kort med til seg selv når jeg skulle levere kortene hun hadde bestilt :) Hun elsker vintagestilen, så da måtte jeg prøve å lage noe i det :) Det er med tanke på henne jeg har kjøpt inn den hvite gipspynten :) Inni har jeg laget en liten lomme til After Eight slik at hun skal få en liten kos til kaffen :)

Her er alle stemplene fra North Star Stamps. Jeg falt så plask for jenta da jeg var på messa, så jeg bare MÅTTE ha det (også jeg som ikke skulle kjøpe noen motivstempler når jeg dro innover...) :) (Og sammen med stjerneborden fra  memories, så ble det veldig bra!) Jenta har jeg fargelagt med promarkers.

Arkene er fra en blokk fra Panduro (enda et produkt jeg falt for og bare måtte ha...)
Høna fikk jeg med her også, gitt :)




Ingen kommentarer: