torsdag 17. juni 2010

Shopping den siste tida...

Har jo endelig fått i gang den kreative siden min litt igjen, så nå har jeg gått litt amok... Fikk solgt revolutionmaskina mi, så da vanket det jammen meg cuttlebug når feriepengene kom. O i dag kom den endelig i posten :) :) :) (Så nå skal jeg bare kose meg resten av dagen med Benjamin før jeg monterer den :) ) Og siden jeg allikevel skulle slenge avgårde en ordre på Hobbyhimmelen så ble det med noen tusjer jeg mangla også:

Ellers var jeg på Hønetreffet og handla litt der:



På mandag skulle jeg slå i hjel litt tid mens Mamma klippet seg, det resulterte i en liten tur på den lokale filialen av Panduro... Og gjett hva! De selger promarkers der! (Og det er faktisk ikke den aller verste prisen de har heller :) Så gjett hvem som ble så glad at jeg kom med et spontant gledeshyl da! Og så ble det jo med meg noen farger jeg følte jeg manglet da...



Jeg har jo fått prøvd det ene stempelet jeg kjøpte meg på treffet, og jeg forelska meg! Så i går var jeg innom Marit og fikk kjøpt meg noen flere stempler fra Motivet! (Og jammen havnet det ikke flere stempler med meg hjem også...) Grunnen? Jeg må vel snart begynne å lage barnekort... Til vi skal i ettårsdager osv... Og i tillegg er det noe jeg er skikkelig dårlig på... Så en liten utfordring til meg selv...

Ingen kommentarer: