søndag 13. juni 2010

Nyfødtkort til gutt til Skisseboden


Skisseboden har sin første utfordring ute. Da jeg så skissen man skulle følge tenkte jeg at oisann, denne så krevende ut. Men da jeg begynte å tenke litt på den viste det seg at den var fantastisk morsom å jobbe med, en skisse som passet meg ypperlig! (I motsetning til den jeg prøvde meg på i går kveld/natt...)


Korte fakta om kortet:
Motiv: "Holding hands" fra Stampabilities. Stemplet på vellum med Distress i fargen faded jeans, embosset med transparent embossing over det. Formen er en spellbinderdies.
Tekststempel: Stempelglede, stemplet med Distress i fargen faded jeans, embosset med transparent embossing over det.
Pynt: Blomster og metallpynt fra Hobbyhimmelen. Sommerfuglene er en punch fra Martha Stewart, pyntet med Stickles i fargen Waterfall. Bånd med påtrykt tekst: Baby
Pynteark: Best creation inc #GP371
Teknikk: Alle deler med unntak av englepapiret er svertet med faded jeans. Tekstener hevet med 3D-puter.







Slik så skissen ut:

5 kommentarer:

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Kjempefint!!
Godt å se at du får laga litt kort igjen!

Trine Lise sa...

Herlig! Duse fine blå toner.
Takk for at du deltar hos Skisseboden.
Klem Trine Lise

Anonym sa...

Et herlig og nydelig kort, blått er flott:)

Takk for at du deltar:)

Klem Cathrine

pia iris sa...

et nydelig guttekort. jeg elsker blått.
fint med 3D-puter på detaljer og lekkert med sommerfugler på.
takk for at du deltar hos skisseboden. ha en flott uke.

Catrine sa...

kjempe nydelig kort.. :)