mandag 28. juni 2010

Kort med brushstroke

Jeg fikk endelig kjøpt meg et brushstroke-stempel. Og det brukte jeg i denne ukas utfordring på Sketch Saturday sin skisseutfordring #109


Korte fakta om kortet:
Motiv: Penny Black. Blekk: Distress Ink: Faded jeans, Peeled paint. Stemplet på akvarellark og dratt utover med vannpensel. Motivet er skjært ut med nestabillities dies.
Tekststempel: North Star Stamps. Stemplet Distress faded jeans.
Pynt: Blomster fra Prima. Raindrops fra Kort og godt(?). Bånd. Sirklene er fra QK.
Teknikk: Panelet bak motivet er rufset og jeg har gått over kantene med Distress, peeled paint.

Slik ser skissa jeg har jobbet etter ut:

2 kommentarer:

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Kjempefint! Gøy med nye teknikker!

Marit sa...

Så flott det ble. jeg digger brushstroke men tar dem frem alt for sjelden. det er jo så dumt for mange av de lekreste kortene er laget med disse stemplene. ser nesten malt ut noen ganger. Håper alt er bra med dere i varmen. her nyter jeg ferie og storkoser meg. Blir det for varmt kommer jeg og kjøler meg ned i bassenget deres:D