søndag 13. juni 2010

Bryllupskort til juniutfordringen i Trykkpressa

Månedens utfordring hos Trykkpressa lyder som følger:
Denne måneden er det en skisse som er utgangspunktet for utfordringen. Skissen skal være gjenkjennelig i prosjektet du lager. Du står fritt til å legge til pynteelementer.

Her er mitt bidrag:


Stempel: Motivet
Fargelegging:promarker. (Anser meg selv som nybegynner enda, kvier meg like mye hver gang jeg skal prøve de...)
Motivet er stanset ut med dies fra Spellbinders.
Blomstene er kjøpt hos North Star Stamps.
Metallpynten og bladene er kjøpt på Hobbyhimmelen.
Det bakerste panelet er klippet ut med mønstersaks fra fiskars. (Jepp, jeg har tatt en arkeologisk utgravning for å finne de!)
Alt er svertet med ColorBox fluid Chalk i fargen creamy brown.


Innsiden er pyntet med et stempel fra Krativ Hobby og restepapir. Enkelt og greit.


Jeg ville ikke legge på for mye pynt fordi hele den hvite stamen er dekket med glitterprikker, så det ville blitt overkill å legge på mer, men glitterprikkene kommer ikke frem på bildene.

Og skissa? Den så slik ut:

1 kommentar:

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Kjempefint kort! Uvant å se dine kort med så mange lag, men det er greit at du blir utfordra litt!