mandag 23. juni 2014

Hvitt og blått bryllupskort




Jeg fikk en bestilling av en kollega på et bryllupskort med ønsker om farger, samt at brudeparet blant annet er glad i et vinglass i stampen. Da kom dette motivet fra scrappers choice naturlig opp for meg :) Det er av de aller første stemplene jeg kjøpte meg da jeg startet opp med scrapping våren 2007! Det kommer frem med jevne mellomrom :)

Kortet har lagt halvferdig lenge, men på lørdag var jeg hos Heidi for å scrappe, så da fikk jeg endelig gjort det ferdig! (Var praktisk at bryllupet ble utsatt en liten stund!)

Innsiden
Teksten inni er fra NSS. Jeg elsker den oppskriften på et godt ekteskap! Den er så fin å putte på innsiden av et kort!

Jeg slet litt med lyssettinga på kortet her, prøvde å ta bilder ute, er ikke sikker på hvor vellykket det faktisk ble...

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:

2 kommentarer:

Kjersti sa...

For et lekkert bryllupskort, nydelige farger!
Takk for at du deltar hos Trykkpressa denne gangen, lykke til!
Klem fra Kjersti:)

Heidi sa...

Blir glad av fargene i kortet ditt! Takk igjen for bidraget ditt :-)

Klem fra Heidi