mandag 4. august 2014

Dåpskort til en liten prinsesse

Lørdag kveld måtte jeg sette meg ned og lage et kort, for barnas tremenning skulle døpes på søndag. Ute i god tid med andre ord!
Jeg hadde ikke helt roen til å sette meg ned og fargelegge, og ungene skulle egentlig sove nede hos foreldrene mine (de bor på andre siden av tunet) men de var helt ville og endte opp med å bli jaget over tunet og i seng oppe hos oss, for der klarer ikke veslemor å klatre ut av sprinkelsenga... (Og det er nok hun som girer opp storebror...)

Innsiden 
Jeg skulle begynne på kortet, men måtte innse at jeg bare måtte tømme kofferten jeg hadde hatt med meg til ei venninne på lørdagstreff tidligere i sommer før jeg fikk begynt på kortet. Det var nok egentlig ganske bra, for da dukket det opp en krone, og dermed fikk jeg motivet mitt!  Så var det bare å leke meg med skisse #321 hos Sketch Saturday for å få laget kortet :) Jeg ble godt fornøyd med resultatet :) Det er moro å gi vekk kort man er godt fornøyd med selv :)

Krona er fra Panduro, teksten er fra stempelglede, størrelsen på kortet er 6*4 tommer.

Her er skissa til Sketch Saturday:

Ingen kommentarer: