mandag 23. juni 2014

Bryllupskort i amerikanske farger og former

Innsiden
En venninne av meg bestilte et kort til noen som skal gifte seg 4/7-14. Han er amerikaner og hun er norsk. Hun ønsket å spille på USA's nasjonaldag i fargene på kortet. Dette gav meg en liten utfordring, med tanke på motiv. Jeg tok meg en tur inn på The Digistamp Shack på facebook og fant dette motivet og da falt hele kortet på plass. Jeg måtte bare få godkjenning på motivet, siden det er litt spesielt. Heldigvis falt hun for det og jeg kunne starte jobben på Ski-treffet.

Arkene er fra kort og godt, de hjalp meg veldig med å få på plass ønskene til kortet, tekststempelet på forsiden fikk jeg lånt av en nabo på treffet, så det aner jeg ikke hvor kommer fra. Teksten inni er fra North Star Stamps.

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:

2 kommentarer:

Kjersti sa...

Et flott bryllupskort, morsomt med flagget og litt annerledes motiv!
Takk for at du deltar hos Trykkpressa denne gangen, lykke til!
Klem fra Kjersti:)

Heidi sa...

Herlig at du endelig blir med i utfordringene våre i NSS igjen! Kult med et motiv litt utenom det vanlige, det samme med kortet :-)
Klem fra Heidi