mandag 17. februar 2014

Bursdagskort til min svoger

 


I dag har den ene svogeren min bursdag! Gratulerer med dagen Vidar!
På siste Hønetreff fant jeg denne diesen og bare visste jeg måtte ha den for å lage kort til han (bare synd det ikke er racingsykkel som er hans greie...)! Utformingen var jeg ikke sikker på, men ved en tur til i butikken fant jeg noen pynteark, og da falt et bryllupskort jeg har i bestilling på plass. Og så slo det meg at disse arkene kunne da veldig fint brukes på kortet hans også! Som tenkt så gjort!

Noe av pynten hadde jeg liggende, men tannhjul det manglet jeg... Heldigvis får man alltid låne noe av andre når man er på treff! Og her fikk jeg låne både dies og stempelet, som jeg brukte på innsiden av kortet, og en distrezz it all (skal bestille meg egen nå, for den er så kul og gir så fint resultat!)!
Tekststempelet kommer fra North Star Stamps.
Jammen fikk jeg ikke brukt stjernediesene jeg kjøpte meg i høst også! De gjør jo det lille ekstra på dette kortet, spør du meg :)

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:

  • Kort o Mania #102Denne gang ønsker vi å se  Punch eller Dies på prosjektet ditt.
  • Card and scrap #70: Hipp hipp hurra..alt kan feires

5 kommentarer:

Heidi sa...

Lekkert kort du har laget!
Flotte detaljer:)
Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring.
Klem, Heidi:)

Netti sa...

Supersmukt kort du har lavet :) Tak fordi du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

Gitte sa...

Rigtig flot herrekort.
Tusind tak for at du deltager hos card and Scrap.
DT-Gitte.

Karina Bunkenborg sa...

Super sejt kort du har lavet og dejligt at se noget til en herre. Tak fordi du deltager hos Kort o mania!

Elisabeth sa...

Stilig herre kort! Tusen takk for du deltar hos Kort'O Mania. Lykke til.
Klem