søndag 2. februar 2014

Blått bursdagskort med rosa blomster til

 
Her har jeg funnet frem nok et kort som er glemt/kommet bak i køen for kort som skulle lages. Det ble lagd i november, men jeg kan ikke huske å ha laget det en gang... Kan være det ble laget da jeg var sykemeldt på grunn av halsbetennelse... Da satte jeg meg et mål om å lage et kort om dagen, for å ikke bare ligge pal og synes synd på meg selv... Det er uansett et koselig kort, syns jeg :) Kosa meg masse med pyntinga, kan jeg se... Har lagt på masse bling og perler :) Og har til og med utfordret meg selv med å bruke noen andre blomster enn 3D-roser... Det er jeg ikke noe god på, men her ble det jo veldig bra :)

Motivet er jo en av herlige tatty teddy! Elsker de stemplene! De er så enkle å fargelegge og gjør seg så godt på kort!
Tekststempelet kommer fra North Star Stamps. (Selvsagt! Hun har så mange fine tekster at jeg bare MÅ handle litt og litt flere av henne når jeg er på treff med henne...)

Ingen kommentarer: