lørdag 1. februar 2014

Bursdagskort i lyse blåtoner





Dette kortet ble til på et av hønetreffene i løpet av høsten.
Den mannlige høna har jeg lånt av sjefshøna, Marit.

Gjerdet kjøpte jeg for et års tid siden (tror jeg) men har ikke fått til å bruke den på noe kort enda... Men nå gikk det! Det er nok noe jeg må prøve meg på flere ganger, slik at den nydelige diesen kommer til sin rett :) (Det er litt rart hvordan slike nydelige dies blir liggende og støve ned hos meg fordi jeg syns de er vanskelige å bruke!)

Teksten er fra North Star Stamps

Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:
  • Card and Scraps utfordring #69

2 kommentarer:

Gitte sa...

Rigtig herligt kort.
Tusind tak for at du deltager hos card and scrp.
DT-Gitte.

Kirsten sa...

Rigtig fint kort med masser af fine deltaljer. Tak fordi du deltager i udfordringen på Card and Scrap
DT- Kirsten