fredag 31. mai 2013

Rosa og blått bryllupskort



Elsker dette stempelet fra NSS!

I dag la Kari på NSS ut link til bloggen til NSS for å minne folk på å bli med på utfordringa. Den hadde jeg helt glemt bort å følge med på! Og siden det var bryllup som var tema passet jo det ganske bra siden jeg har lovet svigermor et kort om jeg rakk før vi skal i bryllup.
Masse blomster sammen gjør seg!

Baksiden
Dermed heiv jeg meg over kortet mens prinsessa sov litt. Jeg fant stempelet og bare visste at jeg måtte se i Maja-arkene mine. Og litt sånn vilkårlig havnet jeg blandt de jeg har sortert som blå. Og da fant jeg dette arket og hele kortet bare datt på plass i hodet mitt! Så i motsetning til det forrige kortet mitt gikk dette ganske så fort unna :) Godt å ha sånne kort hvor jeg ikke må kjempe for å få til noe av og til også!
Innsiden

Alle stemplene er fra North Star Stamps.

Med dette kortet ønsker jeg å delta i North Star Stamps sin mai-utfordring som går har følgende tekst:
Denne gangen ønsker vi å se prosjekter med tema
Bryllup

1 kommentar:

Wenche sa...

Nydelig bryllupskort, Catharina!
Så vakkert dekorert med masse blomster!!
Takk for at du deltar hos NSS!
Klem, Wenche :)