mandag 20. mai 2013

Bursdagskort som formidler kjærlighet







En kollega av Johnny,  det er mannen min, bestilte et kort til kona si som blir 50 nå i disse dager. Han hadde ikke preferanser til farge, men ønsket at hvis det var mulig å få til, så skulle det være noe som formidlet kjærlighet. I fjor lagde jeg dette kortet til han med den søte bamsen som holder et hjerte. Dermed måtte vi finne på noe nytt. Et stempel kjøpt for lenge siden fikk sette sitt første trykk på noe papir og dermed var vi i gang. Hjertet fra memory box fikk luftet seg enda en gang! Dette er et kort jeg må inrømme at jeg er veldig godt fornøyd med. Moro når det man tenker bare klaffer! Og det skal vel være lov til å være stolt av det man lager? Her føler jeg at jeg har fått til å lage flere detaljer som bare dukker opp etter hvert, det er noe jeg har ønsket å få til lenge!

Ingen kommentarer: