mandag 21. oktober 2013

Julekort i hvitt og grønt







På messa fikk jeg kjøpt meg denne diesen med god jul i gotisk skrift. Og skøytene var det en scrappevenninne som solgte. Arket er fra en blokk jeg har kjøpt på panduro.
Diesen inni kjøpte jeg på Hønetreffet i oktober. Jeg elsker den diesen! (Og tipper den kommer til å bli brukt på en del julekort...)

Jeg har gått litt amok med glitter både på skrift og skøyter. Fargene jeg har brukt her er Crystal og Golden Rod.

Kanten har jeg farget med gesso. Endelig har jeg begynt å skjønne/få til å bruke gesso, jeg har jo hørt mange snakke så varmt om det! Og det er vel to år siden jeg kjøpte boksen på søstrene grene, så det er vel på tide å prøve å få brukt den litt... (Nå kan jeg jo kjøpe det her i byen til en fornuftig penge også! Søstrene grene åpnet her i byen på fredag! JIPPI!)  Tror jammen jeg skal prøve å leke meg litt med gesso på noen syltetøyglass i kveld, jeg :)

Med dette kortet ønsker jeg å delta i Sketchy Colors utfordring #183:
Fargene vi vil se prosjektene deres i denne gangen er:
Hvit og Grønn

1 kommentar:

Marianne sa...

Dette var et nydelig julekort! Skøytediesen er lekker, og det ble så flott med hvit maling! Takk for at du deltar hos Sketchy Colors, og lykke til.
Klemmer fra Marianne:)