søndag 11. oktober 2015

Takk til legen som gav meg et tupp i baken



I mai 2013 gikk jeg til en øre-nese-hals-lege for å sjekke om mandlene skulle tas vekk. Det skulle de, men jeg var alt for tung. Så han gav meg et halvt år på  å få BMI-en under 30. Det gikk ikke, men i september 2014 var vekten der den måtte og jeg fikk operasjonen min. Dette var et stort prosjekt, jeg måtte ned 25 kg for å få operasjonen. Og hadde det ikke vært for tuppet legen gav meg, hadde jeg antakeligvis vært like feit eller feitere enn jeg ble i dag. (nå skal det sies at jeg har gått opp alt for mye etter operasjonen, men dette skal vekk igjen! Jeg må bare finne igjen inspirasjonen...)
Jeg er legen en stor takk skyldig, så jeg lagde dette kortet og gav han en blomst som takk.

Motivet er et digistamp fra redonkadoodles. (Jeg ville gjerne ha kjøpt flere av henne, men det ser ut som om nettbutikken er nede/borte... :( Det er synd, for det var et veldig morsomt motive å jobbe med!

Kortet er et staffelikort, og jeg har kost meg med tannhjuldies. Teksten kommer fra Kort&godt. Det er en plate, og den bare talte til meg at jeg måtte ha det på dette kortet!


Ingen kommentarer: