mandag 14. oktober 2013

Bursdagskort til min snille pappa :)

Maskulin pynt

Pappa fylte år på fredag, og det falt sammen med Hønetreff, så jeg fikk faktisk laget et kort vi trengte! (Normalt sett bruker vi ikke kort selv... Prioriterer kort til andre og rekker ikke alltid (som regel ikke) lage de kortene vi trenger selv...)

Hønetreffhøne
Men nå fikk jeg gjort det! Siden pappa er bonde passer dette stempelet bare superbra! Det kommer fra Serendipity stamps. Teksten kommer fra North Star Stamps. Høna (som er kjennetegnet på Hønetreffkort med dobbeltlodd ) passer i grunnen veldig godt inn på dette kortet :)
Næmmen, en billett!

Da jeg startet med kort var det VELDIG populært med små billetter på kort, jeg kjøpte en hel haug, men fikk meg aldri til å bruke de, var for opphengt i at det måtte passe til tema på kortet, ergo det passet aldri å bruke det... Nå bestemte jeg meg for at i løpet av helga SKULLE jeg lage minst et produkt med billett på. Det ble med det ene kortet jeg brukte det på, men nå har jeg hvertfall brukt det :)

Jeg har laget dette kortet for å delta i North Star Stamps utfordring for oktober: Med andre ord, vi vil se kort til FAR denne måneden.

De har sagt at de godtar kort til både bursdag og farsdag, så lenge det er til mann. Og det er jo pappa!
 I tillegg til å være oktoberutfordringa, så er det også et DT-call, så jeg vil prøve meg på det også.... Håper på det beste :)

1 kommentar:

Torill sa...

Så flott! Nok et kult kort fra deg!
Takk for at du ble med på utfordringen vår!
Den høna var søt da!