tirsdag 14. mai 2013

Dåpskort til vår minste nevø




Pinsehelga skal familiens yngste medlem døpes og jeg har i den  forbindelse satt meg opp ei liste over ting som må gjøres før vi reiser ned på torsdag. En av tingene var å få laget kort til dåpsbarnet.

I går fikk jeg surret meg til å gjøre det. (Er så fryktelig treig med å scrappe i utgangspunktet, og nå når jeg har litt tørke, ja da går det bare ENDA saktere. At det er mulig å surre så fryktelig med ting og tang mens jeg sitter her! Bakdelen med å ha PC-pult og scrappeplass på samme stedet...) Så nå er det bare igjen å hente dressen til gubben og stakken min på rens, så er vi klare for syttende mai! (Mamma viste atter en gang frem englevingene sine og kom opp i går og strøk alle fem (!) bunadsskjortene våre som vi skal ha med på turen! (To til meg, to til Benjamin og en til Therese!)) Så i morra får vi vel snu oss rundt og pakke da... Det er jo min favorittaktivitet... NOOOT! Moro å reise vekk, men jeg hater, virkelig hater å pakke!

Her kommer det hvertfall :)

Med dette kortet ønsker jeg å delta i  utfordring #258 hos Sketch , Saturday, hvor man skal følge denne skissa:
Jeg har har valgt å snu skissa 90 grader mot høyre for å få mønstrene på båndene til å gå riktig vei.

1 kommentar:

Niki Rowland sa...

Great card, love those shoes! Thanks for playing along this week at Sketch Saturday, Niki xx