onsdag 22. mai 2013

Bryllupskort i gull og rødt


Englevev i bakgrunnen
Vi skal i bryllup i familien neste måned og jeg har dermed fått litt bryllupskort å lage. Dette er det svigerinna mi som skal gi :)

Da jeg så skissen til Sketchy Colors i dag bare måtte jeg sette meg ned med en gang og lage bryllupskort! Og heldigvis sov prinsessa vår i 3,5 time i dag, noe som aldri skjer, så da fikk jeg faktisk laget hele kortet på dagen i dag! Det har aldri skjedd før!
Innsiden
Skissen har jeg snudd 90 grader for å få hjertene på båndet til å gå riktig vei :)

Med dette kortet ønsker jeg å delta i Sketcy colors utfordring #164 hvor man skal følge denne skissa:

2 kommentarer:

BenteTheCreativeLife sa...

Det är något härligt lekfullt över ditt kort!

Mette sa...

Kjempeflott bryllupskort! Lekre detaljer!
Tusen takk for at du deltar i Sketchy Colors sin utfordring! Lykke til!

Klem fra Mette