lørdag 25. mai 2013

Bryllupskort på italiensk



Italiensk bryllupstekst
Hva som står på kortet? Tja, det har vel noe med bryllup og sånt å gjøre... Jeg har bare fått bestilling på hva jeg skal skrive... Når det er sagt, så skjønte vel alle at dette er et bestillingskort (det er en hel del på snora mi nå, så jeg må bare henge i stroppen...) Og bryllup er visst litt gjenganger for bestillingene.

Stempelet er et motiv jeg lånte av ei venninne, som har lånt det av en annen venninne. Motivet var litt stort, så jeg har måttet jukse litt og endre størrelsen digitalt. Har veldig lyst til å skaffe meg dette stempelet, for det er så utrolig nydelig! Men jeg aner ikke hvem produsenten er eller noe...

Løst ark om man liker å skrive mye
Her fant jeg noe resteark fra et Maja-ark, elsker de arkene! Og mønsteret bare innbød til bryllupskort! Og med den superflotte skissa fra Sketchy Colors var det bare moro å leke seg :)

Med dette kortet deltar jeg i Sketchy Colors utfordring #164 hvor man skal følge denne skissa:

1 kommentar:

Wenche sa...

Et flott bryllupskort med nydelige detaljer, Catharina. Likte godt det gjerdet du har brukt!
Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors denne uken!!
Klem, Wenche :)