mandag 7. november 2011

"Gammelt" kort på kameraet

Jeg skulle tømme det ene kameraet for å legge inn de siste dagers kort... Oisann! Der lå det visst et kort som jeg lagde i uke 39!

Jaja, her kommer det :)

Kortet var et bestillingskort med følgende info:
  • mann som fylte 60
  • hornist i Romerike Symfoniorkester
  • liker elgjakt
Etter litt kjapp tankevirksomhet fant jeg ut at et humorkort måtte være okei, at logoen til orkesteret mått med og så fikk vi se hvordan det barket i vei :)

Sist jeg
var hos Marit O og handlet ark, fikk jeg med meg noen KNALLoransje ark, type varseloransje! Jeg tenkte at disse får jeg aldri brukt, men innen tema jakt var det jo genialt!
Sølestempelet har jeg hatt i mange år, men har aldri fått brukt det, så det var moro å se en mulighet til et så kult stempel!

1 kommentar:

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Kjempestilig! Kult med albinoelgen! Og sølestempelet ble knallkult!