onsdag 30. november 2011

Adventskalender

  I sommer fant jeg igjen forrige års julenummer av Ett trykk. Der fant jeg en aldeles nydelig adventskalender som jeg bare fant ut at jeg måtte prøve å lage.
Det stod en advarsel om at det var mye pirk å lage den... DET ER DET!!!!!! (Jeg tenkte at det var vel ikke så mye pirk... Men der tok jeg visst feil! Note to self: Står det at det er mye pirk; styr unna!!!)

Små luker
Jeg begynte i september og tenkte at det skulle gå ganske greit. Men jeg har møtt på en del utfordringer underveis... Og så fikk jeg det for meg at jeg ikke kunne lage noe annet før jeg var ferdig med denne kalenderen, sånn ble det... Derfor har jeg ikke laget noe særlig med kort siden september :( Og ja, jeg er DRITLEI nå! Forrige onsdag satt jeg hele dagen, jeg har fridag hver onsdag så jeg kunne jobbe med den på dagtid da, og jeg kunne ikke se at noe skjedde på kalenderen! Snakker om å bli demotivert da! Derfor har den stått en ukes tid nå uten at noe har skjedd. Så i går og i dag har jeg bare måttet gjøre meg ferdig siden jeg skal ta den med på jobb i morra for å ha på personalrommet...
Om dere lurer på hvordan jeg har gjort det, får dere oppsøke hun som har designet huset her: http://hanneskrumspring.blogspot.com
Hun har lagt ut egen sak og masse blider hvor viser hvordan man lager det. Jeg måtte tilpasse så godt som alt, for min kalender stemte ikke med hennes mål...

Endelig ferdig, det er vel alt jeg kan si...

Jeg ønsker å delta i følgende utfordring med dette huset til ventetida:
  • Scrappekammeret sin utfordring #42: Kammerpikenes ord: Mens vi venter...



Første skrittet, motet var på topp!
Det skjer noe, og det er fortsatt moro.
Helt til slutt er det noen bilder fra prossessen:
Etter dette forsvant inspirasjon og mot

    2 kommentarer:

    Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

    Men nå ble det da bra til slutt da!!!

    Pysselbus sa...

    Wow!! Vilket jobb du lagt ner och vad läckert det blev!! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!
    Kram
    Linda