mandag 7. november 2011

Farsdagskort fra Benjamin til Morfar

Morfar må jo få et kort til farsdagen også :)

Jeg måtte flire litt av motivet som Benjamin valgte til han! For Pappa kjører brøyting om vinteren, så det ble jo litt komisk :)
Flinke gutten min som hjelper mamma med å få laget fire kort på en dag utenfor treff! Det har aldri skjedd meg før! Og ja, jeg skal inrømme at de er litt enklere enn det jeg pleier å lage, men syns det er sjarmen, for han har fått si stopp når han syns vi er ferdige med et kort :) Og vi har jo alle begynt en plass, har vi ikke?
Det virket hverftall som om han koste seg masse! Og det er jo noe av det viktigste med prosjektet og hobbyen :)


Grønnfarget snømann
Benjamin har valgt farger, motiv, fargelagt motivet, valgt pynt og limt fast på kartongen.

Med dette kortet ønsker jeg å delta i Sukkersött sin utfordring #144 hvor man skal lage noe til farsdag.

5 kommentarer:

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Nok et fint kort Benjamin har laget!

Inger-g sa...

Så flott kort! Flinke Benjamin og heldige morfar. :-)

Marianne-db sa...

Så utrulig koselig morfars-kort! Tipper han blir kjempeglad for kortet :-)
Herlig motiv!
Takk for at Benjamin vil delta hos Sukkersøtt denne uka!
Klem fra Marianne

Hildegunn sa...

Så koselig kort! Tenker at kortet faller i smak hosmottakeren! Takk for at dere deltar hos Sukkersøtt.

Astrid sa...

Flinke Benjamin:-))
Kjempekoselig kort som jeg tenker morfaren blir glad for å få!!
Takk for at du deltar hos Sukkersött.
Lykke til!!

Klem Astrid:-)