søndag 25. januar 2015

Bursdagskort til en livsnyter

Dette kortet lagde jeg for lenge siden, men som siden her, har scrappehobbyen min lagt litt på is... Overskuddet til å sette meg ned har ikke vært til stede, verken for blogging eller laging. Jeg har jobbet med en ny håndarbeidshobby: Strikking. Og der har jeg hatt et par store og tidkrevende prosjekter. I tillegg har jeg prøvd å balansere hobby med trening, jobb og familieliv. Jeg håper jeg blir litt flinkere til å balansere dette videre, for etter å ha vært på Hønetreffet nå i helga, kjente jeg at det var godt å leke med papir igjen :)

Dette var et bestillingskort, og jeg fikk lånt det herlige motivet av gode MaritO som har godt utvalg av oldisene(som de kalles i scrappemiljøet...)! Motivet passet visst godt til antall venninner som skulle ut og feire bursdagsbarnet, og hvordan de skulle feire :) Motivet er fargelagt med Promarkere.
Tekstene er fra North Star Stamps.





Ingen kommentarer: