onsdag 28. januar 2015

Bryllupsdagskort




Tekst fra NSS
Jeg fikk bestilling på et bryllupsdagskort fra ei venninne. Foreldrene hennes hadde vært gift i 30 år, og hun og broren hadde gått sammen om en festlig gave, som de ville ha et av mine kort til. Jeg føler meg beæret når jeg får slike fine bestillinger :)
Motivet er fra en gruppe på facebook som heter The Digital  Image Shack.
Teksten er fra North Star Stamps.
Skrivefeltet
Arket er fra lang tid tilbake, og jeg aner ikke hvilken produsent eller noe. Her har jeg gått bananas med glossy og perler rundt motivet, syns det er skikkelig moro å gå amok med perlene sånn  :)

Mottakerne av kortet er begge veldig politisk aktive i hvert sitt parti, så dette var ønsket å få med i kortet. Dette løste jeg på innsiden, ved å finne partilogoene til Senterpartiet og Arbeiderpartiet og sette de sammen, før jeg skrev det ut.





Innsiden





Ingen kommentarer: