torsdag 27. juni 2013

Dåpskort til gutt



Svane er sommerminner for meg
Jeg fikk en bestilling på dåpskort til en liten gutt som skal døpes i juli. Jeg har gått og grublet litt på hvilket motiv jeg skulle bruke, og plutselig dukket dette motivet opp i newsfeeden min på facebook. Dermed løste motivet seg av seg selv :) Motivet er fra en gruppe som heter "The Digistamp Shack"

Vanligvis liker jeg ikke å kjøre på med så masse pynt på kort til babyer. Men siden det er dåp midt på sommeren, kjørte jeg på med blomster og annen pynt. (Og så la jo skissen opp til masse blomster, og det passet jo med NSS sin utfordring...) Tekststempelet er fra NSS :)


Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:
  • North Star Stamps juni-utfordring:
    "Denne måneden ønsker vi å se temaet sommer!
    Det kan være hva nettopp du forbinder med sommeren, jorbær, is, lange dager på  stranden eller store begivenheter. 
    Og ikke minst blomster hører sommeren med."
  • Sketch saturday #264#264!!!
    Where is it I hear you asking?

    Today, 22nd June is Jen's birthday so to celebrate we think you should pick your favorite sketch beginning from when she started designing them...

    #216 was the first one she did!!! 
     
     
    Jeg har valgt å bruke skisse #231 (Og håper at det er en av Jen's skisser...)


4 kommentarer:

May Grethe sa...

Nydelig dåpskort du har laget <3

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min

Klem

blogg.ippa.no sa...

Nydelig kort Catharina. Fantastisk motiv og syns absolutt det ble flott med masse pynt selv om det er gutt :)


Klem fra Ippa

Unknown sa...

Dette var skikkelig lekkert!!!
Nydelig bilde, som du har gjort en fantastisk "jobb" med på kortet :-)

Wenche sa...

Et bedårende nydelig dåpskort, Catharina! Flott dekorert!!
Takk for at du deltok hos NSS sin Juni utfordring!
Klem Wenche :)