tirsdag 18. juni 2013

Bursdagskort i frisk sommerrosa



Tekst fra NSS


Styreren i barnehagen til ungene er en av mine største kunder, og moren hennes fyller snart åtti, så da fikk jeg æren av å lage kort :)
Blomster og engel
Hun ønsket et kort som enten var rødt eller rosa. Vanligvis liker hun vintagestil, men denne gangen kunne jeg boltre meg i friske sommerfarger. Jeg kjøpte med meg en blokk fra byens pandurobutikk som var litt billigere i samme slengen som jeg kjøpte to planlagte blokker. Jeg hadde ikke tid til å kikke så grundig på blokka, men den viste seg å kunne passe veldig bra til bestillinga :) Det var veldig uvant å jobbe i såpass sterke farger, har jo brukt mest pastellfarger den siste tida. Utfordrende, men moro å gjøre noe helt annerledes enn jeg pleier :)


Her har jeg kost meg med stemplene til Kari hos North Star Stamps. Jeg ble visst litt inspirert av å vinne forrige måneds utfordring hos henne :) Og den henger høyt, for de trekker ikke vinnere, men stemmer frem vinner :) Og da føler jeg det enda større å vinne :) (Men jeg var skikkelig fornøyd med kortet, så det var ekstra moro at jeg vant da :) )

Med dette kortet ønsker jeg å delta i North Star Stamps sin juniutfordring som lyder som følger:


Denne måneden ønsker vi å se temaet sommer!
Det kan være hva nettopp du forbinder med sommeren, jorbær, is, lange dager på  stranden eller store begivenheter. 
Og ikke minst blomster hører sommeren med.

1 kommentar:

Wenche sa...

Kjempeflott kort i friske farger og mye blomster.
Takk for at du deltok hos NSS sin Juni utfordring!
Klem Wenche :)