lørdag 10. november 2012

Julekort i vintage og klassisk fargevalg




Dette motivet gjorde at jeg med en gang tenkte på et oppsett alla dette, og når Sketch Saturday hadde en skisse som passet til og fargeutfordringa til sketchy colors snart gikk ut, ja da måtte jeg jo bare henge i og lage kortet :) Motivet fant jeg på internett.

Rosetten har jeg laget selv, lag på lag med gluedots og bånd gav dette resultatet. Strømpa fant jeg blant den gamle julepynten.

Tekststempelet kommer fra Kreativ Hobby.








Med dette kortet ønsker jeg å delta i følgende utfordringer:
  • Sketch Saturday #233, hvor man skal følge denne skissa:
  • Sketchy colors #138: fargeutfordring:  Grønn & Hvit
  • Card and scrap #42: LAV ET JULEKORT!

6 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Kjempeflott julekort.
Nydelige detaljer og flott oppsett.
Takk for at du er med på fargeutfordringen til SC denne uken, håper du er med neste uke også....

Klem fra Kaia

Sannekreativ sa...

Meget smukt julekort. Tak for din deltagelse i udfordringen hos card and scrap. DT Sanne

Sannekreativ sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
nedergaard ( Lissy ) sa...

Så smukt og så gennemført et julekort... et rigtigt sødt motiv

Tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

Jen Nelson sa...

great take on the sketch
thanks for joining us at Sketch Saturday

Jen xx

Susie Little sa...

Beautiful card! Thank you for playing along with us at Sketch Saturday! xx