fredag 9. november 2012

Blått julekort med Willow

Da dette motivet var populært for noen år siden hadde jeg ikke lyst til å lage mer julekort noensinne. Dermed valgte jeg å la være å kjøpe stempelet. Men så kom jeg over det en gang for et års tid siden, og klarte ikke la være å kjøpe det. Og nå har jeg jo endelig begynt å like å lage julekort igjen :) (kanskje jeg skal kline til og sende noen julekort også?)

Juleevangeliet
Bakgrunnsstempelet med juleevangeliet er fra North Star Stamps, jeg bare falt sånn for det at jeg bare måtte kjøpe det... Og da måtte jeg jo i grunnen bare se til å lage noen julekort siden jeg hadde kjøpt det kule stempelet... Sånn ble det :) Stempelet er trykket på et akvarellark som jeg har distresset ved å krølle og dra en stempelpute over brettene, sprayet med vann før jeg strøk det.
Crackle accents

Tekststempelet har jeg dekket med crackle accents.

Perlesnora har jeg hatt i mange år, tror jeg kjøpte det helt i starten da jeg begynte på våren 2007. Jeg har aldri skjønt hvordan jeg skal få brukt det, men så et kort hvor det var gjort noe tilsvarende dette, og da bare MÅTTE jeg prøve det på et kort :)

Med dette kortet ønsker jeg å delta i denne utfordringen: 
  • Card and scrap #42: LAV ET JULEKORT!

3 kommentarer:

Sannekreativ sa...

smukt julekort. Tak for at du deltager i udfordringen på Card and scrap. DT Sanne

nedergaard ( Lissy ) sa...

Et nydeligt kort i flotte farver

Tak fordi du deltager i vores udfordring på Card and Scrap

Anne Bente sa...

åh.... hvor er den super flot♥

10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring
knussss♥