torsdag 11. oktober 2012

Vennskapskort



En høne(?) dukket opp i pynten min :)
Elsker disse prismene!
Av og til ønsker man å bare gi en venn en liten oppmerksomhet, og da er det hyggelig med et kort som har en liten refleksjon omkring tema vennskap. Her er det bare å ta på seg glitterbrillene! Jeg har gått berserk med glitterlim! Både vinger og også rundt noen av panelene for å få de frem. Feen kjøpte jeg i sommer, men har ikke fått surra meg til å trykke henne før nå på Hønetreffet. Og du verden så fort det gikk å fargelegge henne! (Enten er hun enkel å fargelegge, eller så har jeg faktisk begynt å få opp farta og erfaringa på det! For nå ser jeg ikke lenger på det som et stort hinder at jeg må fargelegge et trykk! Bare øve mer, så går det bare fortere og fortere... Og når man har ferdigfarga trykk er det faktisk kjapt gjort å lage kort, fant jeg ut på treffet...)
Glitter langs panelet for å markere
Glitrende vinger

Med dette kortet ønsker jeg å delta i Sketch Saturday sin utfordring nummer #228, hvor man skal følge denne skissa. Her har jeg tillatt meg litt friere tøyler enn på hanekortet og lagt til noen elementer og endret formen litt...

1 kommentar:

Niki Rowland sa...

Love the fairy image and the charm, beautiful. Thanks for playing along with Sketch Saturday this week, Niki xx