lørdag 13. oktober 2012

Nyfødtkort med selvlaget bakgrunn



Innsiden
Kari fra North Star Stamps gav oss en utfordring som ville premieres med et gavekort i butikken hennes pålydende 300 kroner på Hønetreffet. Gjett om jeg hadde lyst på det da! Derfor prøvde jeg meg, var såre fornøyd når jeg lagde min egen bakgrunnn ved å skulle prøve meg på grid. Vel, jeg ikke ikke akkurat til denne teknikken, så jeg kaller det bare for grid-ish... Jeg kunne telle sju stempler på kortet, men det holdt ikke... Vinneren hadde 12...
Høna må med!
Litt usikker på hva jeg mener om kortet, men mannen min likte det nå. Det er ganske utradisjonelt i fargene sine da og ikke like sukkersøtt som babykortene jeg pleier å lage...
Grid-ish
Teksten som er hovedmotiv er bare helt nydelig! Syns den er så nydelig! Så utrolig glad for at jeg fikk dette stempelet!
Og kortet har jo høne, så her har jeg vært på Hønetreff, ingen tvil om det!

Ingen kommentarer: