tirsdag 1. mai 2012

Utfordringskort på Hønetreff fra Kreativ Hobby

Krakkelert tekst-stempel
Glitrende sommerfugl
Innsiden
Kristin L er i designteamet til Kreativ Hobby. Hun hadde fått med seg noen stempler som hun kunne gi vekk til folk som trengte en utfordring på Hønetreffet. Som takk for utfodringa fikk de som tok i mot utfordringa beholde stemplene mot at vi publiserer i bloggen vår og forteller at stemplene kommer fra akkurat Kreativ Hobby.

Jeg fikk et sommerfuglstempel, ei tøff jente og et tekststempel som jeg bare falt helt for! Layouten på kortet fikk jeg for meg på en av mine mange nattlige doturer. Så da hun sendte rundt stemplene var jeg helt klar på at disse stemplene passet jo bare så godt til det jeg hadde sett for meg på natta. Så jeg gikk inn for en clean and simple kort denne gangen :)

Jeg ble i grunnen sånn passe fornøyd med resultatet, men fikk mye hyggelige tilbakemeldinger på det fra folket som var på treffet... Så nå får dere bare se og bedømme...

2 kommentarer:

Catrine sa...

KJempe stilig.. digger farge kombinasjonen...

Kristin Langnes sa...

Jeg synes dette kortet ble veldig flott jeg og i skikkelige spreke farger! Takk for at du tok utfordringen!