torsdag 3. mai 2012

To kjappe nyfødtkort





Da jeg var ferdig med det jeg trodde skulle bli mitt siste kort på dette Hønetreffet, fant jeg ut at jeg skulle lage et kjapt kort, men da jeg leita etter det ene stempelet jeg hadde i tankene fant jeg et annet stempel som gjorde at jeg kunne få enda et lodd til loddtrekninga, og det stempelet er av en sånn art at jeg trodde jeg skulle rekke det på en liten times tid. Jeg klarte ikke bestemme meg for om jeg skulle lage guttekort eller jentekort, så jeg hoppet like greit i det og laget et av hver. I tillegg ble det en virkelig utfordring til meg om å lage kjappe kort, det er jo noe jeg aldri gjør! Bruker jo minst to timer på et kort... Men helt utrolig så klarte jeg det! Og jeg ble godt fornøyd med de! Selv om oppsettet er helt likt og sånt, så er det jo ikke sikkert at de havner på samme stedet... Heller usannsynlig, kanskje?
Jeg klarte hvertfall målet mitt, og det er jo en stor seier å se at jeg faktisk klarer å lage kjappe kort også...
På disse kortene følte jeg nok at høner ikke akkurat passet inn, men men, kan jo ikke alltid få på ei høne heller, da, eller?

Etter at disse kortene var godkjente og loddene var vel plassert på pulten min begynte jeg å pakke for denne gangen. Lykkelig over å ha satt ny produksjonsrekord for meg selv på treff! 6 kort på to dager, det må jeg si meg fornøyd med! Selv om andre lager dobbelt så mange som meg...

Ingen kommentarer: