fredag 2. mars 2012

Lilla bursdagskort




Baksiden
Innsiden
Jeg fikk inn en bestilling på et kort i begynnelsen av februar på et kort, men pga sykdom er det først nå jeg fikk gjort det ferdig... Godt hun som bestilte var ute i god tid... Jaja, hun fikk det en uke før hun skulle gi det vekk... Jeg fikk en rekke tips om mannen som skulle motta kortet, og jeg valgte å gå for at han var veldig glad i rødvin. Derfor ble fargevalget en lilla kartong som gav meg assosiasjoner til rødvin.

Med dette kortet ønsker jeg å delta i Sketcy Colors utfordring #106 hvor man skal følge denne utrolig flotte skissa:
Jeg liker skissene der! De er ofte enkle av utseende, og så har man lov til å legge til elementer, så lenge skissa er til å kjenne igjen. Og jeg syns ofte skissene der er delikate, så liker godt å delta i konkurransene deres...

1 kommentar:

Maya sa...

Nyydelig løsning på skissen inne hos oss!
Så lekre papirer, flott motiv og lekkert pyntet!
Tusen takk for at du deltar og for gode ord,
klemmer fra Maya