mandag 12. mars 2012

Kort til sprek 30-åring

Fikk en bestilling fra en kollega av mannen min på bursdagskort. Det passa perfekt siden jeg skulle på Hønetreff i helga :) Jeg så frem til en hyggelig helg med mulighet for stor produksjon. Hyggelig ble det, men stor produksjon? Veit ikke helt om jeg vil si at fire kort på et helt treff som går fra fredag til søndag er så mye stor produksjon akkurat... Jaja, fikk laga noen kort jeg har bruk for selv i nær framtid og et kort jeg har tenkt på siden forrige treff :) Så noe er det da kommet ut av det :)

Barndomsminner i form av en dymo-maskin :)
Glitter må til på glitrende jenter!
Baksiden
Og som alltid når man sitter på treff sånn, så blir det ting man bare MÅ kjøpe! Denne gangen var det en dymo merketape... Jeg har jo tenkt på det for flere år tilbake, men kom meg aldri til å få kjøpt det da... Men nå bare dro jeg til byen og handla den! Jeg måtte jo ha den til dette kortet! Og dersom jeg hadde lånt av naboen som hadde, så hadde jeg garantert ikke fått surra meg til å handle det inn nå heller... Men ble ganske så kul effekt med den på dette kortet :)

Innsiden
Mottakeren er visst livlig, så da ble det en sprek dame som danser cancan og sprek grønnfarge på kartongen... Siden jeg var på Hønetreffet måtte jeg jo bare slenge på ei høne, og for en gangs skyld passa jammen høna inn :)




Jeg brukte lang tid på kortet, men koste meg veldig med å lage det :)

1 kommentar:

EllenFossli sa...

Så gossint :) Mega koselig treff i helgen, super stemning <3 Gleder meg allerede til neste treff :) :) Håper vi sees der :)