fredag 1. november 2013

To nyfødtkort til venninneutfordring








Jeg er heldig, for jeg har ikke tørke på det å lage kort nå om dagen (fikk påfyll da jeg var på Hønetreffet i høstferien!). Verre er det med et par tre venninner, for å gi de et lite spark bak gav jeg de en liten utfordring som jeg ville de skulle svare på slik at de kunne komme i gang litt igjen. Selvsagt ville jeg prøve meg på oppgaven selv også :) Dermed ble det to nyfødtkort, som det pleier å bli når jeg lager nyfødtkort :)

Utfordringa jeg gav de var som følger (alle tre punkter skal med):
  • Hvitt og en valgfri farge
  • Må ha minst et hjerte
  • Minimum tre blomster
Innsiden
Jeg hadde ingen planer om hva slags kort jeg forventet eller ville lage selv, men endte opp med disse. Opprinnelig var planen å ha mest hvitt og bare litt rosa/blått (etter at jeg hadde bestemt meg for å lage nyfødtkort, da...) men jeg hadde ikke noe fint hvitt pynteark... Dermed ble det litt annerledes, og om jeg får si det selv: slettes ikke så aller verst!

Her er link til kortene til de andre som har svart på oppgaven:

Jeg håper  dere tar dere en tur til bloggene til de andre også, og kikke gjerne rundt, for de er kjempeflinke kortmakere!

Og ta kontakt med meg på FB om du selv skulle ønske å være med for å få et lite tupp bak en gang :) ;) Jeg syns det var moro å lage en liten utfordring sånn, så jeg kan godt lage flere :)

Ingen kommentarer: