lørdag 2. november 2013

Blått julekort






Jeg har ei venninne som pleier å bestille kort av meg som helst ikke vil ha kortene i tradisjonelle julefarger, vintagestil og med engler. Dermed så dette kortet dagens lys på høstens Hønetreff :)

Motivet har jeg fått av ei alle tiders scrappevenninne, den lille gipsengelen donerte en av deltakerne på Hønetreffet, og snøkrystalldiesen bare stod og ropte på meg fra hyllene til Hobby Hagen... Diesen har fått seg en runde med stickles :) Tekststempelet er godt og gammelt fra  Kreativ hobby.

Arket er også noe jeg har hatt liggende lenge :) Men som gjør god nytte nå, akkurat som det ville gjort om jeg hadde brukt det det året jeg kjøpte det (og forsåvidt planla å bruke det...)

Med dette kortet ønsker jeg å delta i Kreativ Scrapping sin utfordring #11: JUL+BLÅ

Ingen kommentarer: