onsdag 5. juni 2013

Sommerkort i rosa og turkis



 
En av kollegaene til mannen min skal flytte og gi seg som ekstralærer for to jenter og ønsket å gi de et kort hver.
Okei, rosa og turkis i pastell var ønsket. Og en litt barnslig ungdomsskolejente. OI!
Klarer jeg å fargelegge i pastell, da? HURRA!!! Det gikk!
Barnslig motiv da eller? Ja, tenkte jeg og fant frem noe, og så kom jeg på et motiv som bestevenninna mi, Catrine, fikk av meg. Så dermed måtte jeg jo bare ta meg en tur til henne og snike noen trykk av Hilda i baderingen!

Arket dukket opp helt plutselig da jeg lagde det forrige kortet, og da bare visste jeg at jeg måtte bruke det på dette kortet!

Det andre kortet skal gå i rosa og gult, det er noe jeg ikke har prøvd på før, så det skal bli litt utfordrende... Jeg har gått tom for gule blomster og tror ikke jeg har noen fine gule ark heller... Jaja, det skal gå, det bare må gå! Utfordringer er jo moro!

Med dette kortet ønsker jeg å delta i Sketchy Colors utfordring #166, hvor man skal følge denne skissen:

3 kommentarer:

blogg.ippa.no sa...

Så søt da :)

Nydelig liten flodhest.


Mette sa...

Kjempeflott kort og jeg digger flodhesten!
Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Sketchy Colors! Lykke til!

Klem fra Mette

Tuppenshobbyblogg sa...

Så skjønnt kort i flotte pastellfarger.
Hærlig motiv også.

Tusen takk for koselig spor i bloggen hos meg. Takk for at du kikket innom :)

Klem,Kjersti