fredag 7. juni 2013

Sommerkort i rosa og gult




Her er kort nummer to til kollegaen til mannen min :) Det er laget etter samme skisse og med samme motiv, men i andre farger. Jeg lar meg bli overrasket over hvor forskjellige de to kortene fremstår :) Jeg har nok tatt meg litt friere tøyler i forhold til skissen, for første gang i mitt liv :) Glad jeg kunne lage to kort etter samme morsomme skisse som ble så forskjellig! Men nå gleder jeg meg til å jobbe med en annen skisse og et annet motiv :) Hilda er skjønn, men to kort på rappen med henne i samme motiv, tja, det ble litt kjedelig...


Med dette kortet ønsker jeg å delta i Sketchy Colors utfordring #166, hvor man skal følge denne skissen:

1 kommentar:

❤ Kaia sa...

Nok et herlig kort med "Hilda"..
Herlige farger og detaljer...
Takk for at du er med på ukens skisseutfordring hos oss i SC. Masse lykke til, og velkommen igjen til #167.

Klem fra Kaia