tirsdag 18. juni 2013

Prinsessekort til en ettåring




Sammenbrettet



Blomst må man ha på sommerkort
Jeg fikk bestilling på kort til ettåring. Bursdagsjenta har bursdag i juli, så da tenkte jeg at jeg måtte lage et sommerlig kort :) Og prinsessekronekort passer så fint å lage til små jenter!

Jeg visste jeg hadde et mønsterark med iskrem på, jeg måtte virkelig leite etter det for å finne det, men det var verdt det :)

Fargelagt med promarkers
Med dette kortet ønsker jeg å delta i North Star Stamps sin juniutfordring som lyder som følger:

Denne måneden ønsker vi å se temaet sommer!
Det kan være hva nettopp du forbinder med sommeren, jorbær, is, lange dager på  stranden eller store begivenheter. 
Og ikke minst blomster hører sommeren med.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Kjempefint kort :-)

Wenche sa...

Et søtt babykort og mønsterpapiret bugner av deilig is ;)
Takk for at du deltok hos NSS sin Juni utfordring!
Klem Wenche :)