torsdag 19. mai 2011

Fargelegger litt om dagen

Første forsøk med ny teknikk
Andre forsøk
Jeg kom over et par videoer på youtube her for et par ukers tid siden som er tutorial på promarkers. Det var en ny teknikk for meg å gå fra mørkt til lyst. Det var jo MYE enklere enn omvendt! Så nå jobber jeg litt konkret med dette, innimellom alt annet som skjer om dagen her hjemme. Jeg føler jeg begynner å få til å lage skygger og spill i det jeg gjør, så det er jo litt moro :)
Her er de trykkene jeg har jobbet med siden jeg fant filmene, mine tips til promarkers ligger videre i egen fane helt øverst her. Der har jeg også lagt inn link til videoene i kronologisk rekkefølge :)

Dagens prosjekt: Sammenlikne svart og brun pute... Jeg har brukt akkurat samme fargene på begge trykkene, men et trykk er med svart pute og et er med brun...
Svart pute, adirdondack pitch black

Brun pute, memento rich cocoa
Jeg må bare beklage, men scanneren min kapper motivene, fryktelig irriterende, men jeg er ikke kapabel til å få det til på en bedre måte....

Ingen kommentarer: