torsdag 5. mai 2011

After Eight-dispenser i sommerlige farger

Det siste hønetreffproduktet i denne omgang. Det siste kortet jeg laget må jeg vente til en måned etter utgivelse av augustnummeret av Ett Trykk har kommet ut....
Denne boksen har jeg jo laget en gang tidligere... Nå husket jeg på å lage et hull i bunnen sånn at det skal være lettere å ta ut sjokoladen :)

Her har jeg jobbet etter to oppgaver:
  • Dekorere boks
  • Bruke kitet.
  • Bruke høna til North Star Stamps(NSS) som alle fikk av snille Kari :)
Den lilla kartongen og pyntearket er fra kitet, den grønne kartongen hadde jeg fra før :)   Perlene i blomsterkvasten kjøpte jeg av NSS, muligens noen av rosene også... Ellers hadde jeg de fra før... Blomstene på siden med knapper hadde jeg fra tidligere.
Diesen med teksten på hadde jeg fra før, men tekststempelet kjøpte jeg nå :) Tekststempelet og strekkoden kommer fra et sett med clearstamps fra storyteller.
Strekkode
Bukett alla meg :)




Sjokoladeteksten
Idéen til å binde bånd rundt blomsterbuketten fikk jeg på badet natt til lørdag, så da måtte jeg jo bare gjennomføre det :) Så det var det visst flere som likte den idéen. Litt kult at JEG klarte å komme opp med noe som ikke andre har gjort før meg :) Det tror jeg er første gangen min i denne hobbyen :)

Ingen kommentarer: