torsdag 20. november 2008

Sånn ser det ut der jeg lager kort :)

Jeg har ikke vært i form de siste dagene, og i går kveld da jeg skulle sette meg ned for å lage kort orket jeg rett og slett ikke å lage kort. Grunnen? Denne plassen frister vel ikke akkurat mest til å lage noe kreativt på....

Jeg følte meg nok ekstra dårlig for jeg fikk plutselig virkelig behov for å rydde. Resultatet ble jo egentlig veldig bra syntes jeg der og da. Men da jeg kikket på bilder fra juli i fjor, ble jeg nesten skuffet... Men utstyrsmengden min har økt ganske betraktelig, så det er vel ikke så rart.... Så selv om søppelbøtta ble full av gamle papirer som gudene må vite hvorfor jeg har tatt vare på, så ser det jammen meg ikke sånn ut...

Først et bilde fra i fjor:


Slik ser det ut nå:
Selve pulten, litt mer gjengrodd?

Her lagrer jeg julearkene mine.
Skuffen med pynt har blitt litt endret, fikk byttet ut til craft mate da jeg var i Kristiansand sist. Tidligere lå alt sammen i MANGE slike røde bokser.
Hyllene over pulten. Blomster, trykk og annen pynt har flyttet inn her.
Trykkene mine har jeg sortert etter produsent i bokser.
Pultkommoden har vokst litt siden i fjor. Blir fort sånn når mengdene med utstyr øker.

Jeg oppbevarer stempler på tre plasser:
På pulten:

I CD-bokser fra Ikea:

Monterte stempler ligger i en skuff i pulten:

I fjor hadde jeg arkene i skuffene, nå har de vokst seg ut av skuffen, en boks til bazzill og en til pynteark (litt lettere å finne noe nå ja):


Stempelrens, glimmermist, distress, stickles og pearldrops henger fint på lista si (og jeg er like spent hver gang katten vår går opp der på om han river ned noe...)


Jeg kan bare snurre litt på stolen så har jeg tilgang på alt jeg trenger:



Vel.... Nesten alt da :)

Jeg har grodd litt utover fra i fjor. Her har jeg kutteplassen min når jeg bruker dreamkuts-maskina (legger bare ned lokket på scanneren) og her scanner jeg og skriver ut ting til kort.



Sånn ser det nå ut hos meg :) Trives godt med kroken, men er spent på hvordan jeg skal få plass om jeg finner meg flere store ting å kjøpe....

1 kommentar:

Bibbi sa...

Ser ut som en veldig trivelig krok det der!!