lørdag 8. november 2008

Julekortutfordring: Kort nummer 15/20


Kort nummer femten i utfordringa til Kreativ Hobby.
Ble et kort hvor jeg tenkte at "less is more". Lite detaljer sånn ved første øyekast, men selve jobben med kortet var ganske detaljert.

Her har jeg gjort dette:
Julekula kommer fra Inpression Obsession. Den er stemplet med StazOn på acryl.
Vinduet i kortet har jeg skåret ut ved hjelp av fiskars sine sjablonger. Her har jeg skåret ut i både pyntearket og bazzillen, acrylen ligger mellom begge lagene.
Tekststempelet kommer fra Kreativ Hobby. Det er embosset med gull. Det er stemplet på bazzill som er trykket ut med QK sine ovale dies til revolution.
Hjørnene er trykket ut med panduro sin hjørnekutter i størrelse large.
Det var etter inspirasjon fra en på forumet å bare avrunde to av hjørnene :)

2 kommentarer:

Lene sa...

Her var det kommet mange fine kort! Må jobbe hardt for å få tatt deg igjen på julekorta nå ;)

Catharina Norberg Skjørvold sa...

Kjenner jeg deg rett klarer du å ta meg igjen ganske så kjapt ;)