tirsdag 4. november 2008

Julekortutfordring: Kort nummer 11/20


Da var jeg over halvveis i utfordringa til Kreativ Hobby :)
Jeg må inrømme at nå gleder jeg meg til å kunne lage akkurat de kortene jeg ønsker fremover... Det er moro å lage kort til utfordringa, men føler meg litt låst, har ikke så mange stempler fra de...

På dette kortet har jeg gjort som følger:
  • Motivstempelet er fra Nroth Star Stamps.
  • Hovedmotivet er stemplet med distress walnut stain (favorittpute nr 1 nå om dagen ja :) ) på baksiden av glossy. (Det ble bare krøll på den blanke siden...)
  • Tekststempelet kommer fra Kreativ Hobby. Det er embosset med hvit embossing.
  • Båndet under motivet er festet med dobbeltsidig tape.
  • Båndet øverst i høyre hjørne er festet med fastenater (åååå er så glad jeg kjøpte den stiftemaskina :) )
  • Hjørnene er trykket ut med punch fra Marvy.

1 kommentar:

Elisabeth Skjørvold Jæger sa...

Jeg likte dette kortet veldig godt Catharina!!! NYDELIG stempel og flott satt sammen!!!