søndag 19. januar 2014

Bursdagskort med jente i frisk grønn kjole






Dette kortet har faktisk ventet på å bli lagt ut helt fra Hønetreffet som var i høstferien! OI! Jaja, har vel hatt så mange andre kort det har hastet mer med å få ut...


Jeg stemplet først teksten (NSS) først med brun stempelpute, men det syntes ikke. Dermed måtte jeg prøve å stemple rett over med svart slik at det ville bli mulig å se hva som stod (Brukte restepapir, så hadde ikke mer å gå på...) Resultatet ble jo litt spennende, og det ser ut som om jeg har lagt inn skygge på bokstavene.
Med blomstene prøvde jeg meg på å bruke forskjellige farger, det funka ganske så bra, så hvorfor jeg ikke har fortsatt å prøve på det, tja, si det? (Har faktisk gjort det nå i helga, har bare ikke fått tatt bilde av det kortet enda...) Litt rart å se et kort fra Hønetreffet uten høner, i grunnen...  Eneste grunnen til at jeg vet at det er laget på treff er at jeg husker en del av det som skjedde rundt meg, og folka som satt rundt meg akkurat mens jeg lagde kortet...

Ingen kommentarer: