onsdag 6. november 2013

Kort til nybakt bestemor





En kollega av meg ville gi et kort til en nybakt stolt bestemor.
Da fikk jeg endelig muligheten til å leke meg med denne morsomme dama som Mo Manning har! Opprinnelig var planen å bruke noen oldiser, men de så så sure ut, og det tviler jeg sterkt på at en fersk bestemor er :) Så da jeg fant denne madammen, ja da var valget enkelt! Hun er fargelagt med promarkers og vingene har fått seg et touch av Stickles i fargen Star Dust. 
Jeg fant ingen tekst som passet, så da fikk dymoen svingt seg :)
Pyntearket er fra Maja Design.

Denne bestillinga kombinerte jeg med disse utfordringene:
  • Sketchy colors utfordring #185:Fargene vi vil se prosjektene deres i denne gangen er:
    Lilla, Grønn og Svart
  • Sketch Saturday  #283 hvor man skal følge denne skissen:

1 kommentar:

❤ Kaia sa...

Hei på deg..
Kjempefint kort du har laget, kjempefin bestemor !!!
Takk for at du er med på ukens fargeutfordring hos oss i SC.
Masse lykke til, og velkommen igjen..

Klem fra Kaia