søndag 29. april 2012

Bursdagskort til 3 år gammel prinsesse

Liggende flatt
Benjamin skulle i bursdag til en venninne fra barnehagen som ble tre år. Det krever jo et kort :)

Bling i lange baner
Jeg hadde planlagt å lage kortet på denne vårens siste hønetreff. Papirplaneten hadde et lite utsalg der, slik at det var mulig å handle litt. Og jeg fant ut at jeg hadde i grunnen ingen motiv jeg hadde lyst til å bruke på akkurat dette kortet. Så jeg gikk bort til butikkbordet, og der dukket det opp to stempler fra magnolia som jeg faktisk likte! Det er første gang på flere år at magnoliastemplene har fristet meg! Dermed ble de med meg hjem... Men jeg måtte jo teste det på det kortet som hastet litt (dette var fredag, bursdagen var søndag...). Så på dette kortet ble det jo reint overdose magnolia, for arket er også fra magnolia.
Høner gir ekstra lodd på Hønetreff


Hurra for deg, med høne
Jeg lagde et safe kort i prinsessekroneform i form av et staffelikort. Ganske safe i grunnen. Jeg utfordret meg selv til å bruke mye bling. Og føler vel i grunnen at jeg fikk til akkurat det denne gangen...

Ingen kommentarer: